12 Aralık 2016 Pazartesi

Google Dart Duvar Kağıtları 2016

Evet arkadaşlar bugün itibari ile Google'ın Dart isimli yeni nesil yazılımını öğrenmeye başladım. Sıfırdan bu işe başladığım için biraz hevesliyim. Ama zor bir yola girdiğiminde farkındayım. Programlama dilinin yeni olması büyük bir problem. Çünkü var olan kaynakların hepsi ingilizce. İngilizcem çok iyi derece de olmadığı için var olan dökümanların bana çok bir faydası olmayacak.
Türkçe döküman olmaması da ayrı bir sıkıntı. Bakalım kısa sürede vazgeçmeden yol katedebilecek miyim. Merakla bekliyorum. Sizler de bunu zamanla göreceksiniz.



Bu arada elimin boşluğunda, yeni çalışma arkadaşım Google Dart ile ilgili bir kaç masa üstü resmi yaptım. Bunu da buradan sizinle paylaşmak istedim.














Google Dart Wallpaper 1 - İndir

Google Dart Wallpaper 2 - İndir
Google Dart Wallpaper 3 - İndir
Google Dart Wallpaper 4 - İndir
Google Dart Wallpaper 5 - İndir




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder